ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΧΟΡΟΙ

ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΧΟΡΟΙ
Σαμοθρακίτικα παιδιά σε χορευτικό

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

ΤΟ ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΙ

Το τραγουδάκι αυτό περιγράφει πραγματική ιστορία που έζησα  όταν ήμουν  8 χρονών  με το τρεχαντήρι μας ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Λ.Σ 45. Ένα σκάφος που το αγαπούσα πολύ και δεν το ξεχνώ με τίποτα αφού πολλές φορές σε μπουρίνια μας έσωσε.. Το τραγούδι περιγράφει μία νύχτα που είχαμε πάει με τον συχωρεμένο τον πατέρα μου στη Σκάλα-ένα πολύ καλό ψαρότοπο στη Σαμοθράκη-  και την νύχτα κατά της 10:30 πέταξε "ανοιχτό" Β/Δ αέρα.. Είναι πολύ δύσκολο να περάσει κανείς τον κάβο του ΑΓ Ανδρέα με τέτοιο καιρό αφού τα κύματα είναι  τεράστια και χτυπάνε τη μάσκα του καϊκιού. Εγώ ήμουν στο τιμόνι παρά την μικρή μου ηλικία  και αυτό που ευχόμουν ήταν να μη σβήσει η μηχανή και να πιάσουμε το λιμάνι της Καμαριώτισσας.. 50 χρόνια αργότερα το απέδωσα με την μουσική.Φυσικά στίχοι -μουσική και η εκτέλεση είναι δική μου Η επεξεργασία και το τραγούδι   είναι   χαρακτηριστικά: Λαφιάς Παύλος
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου